Eladták a Cold Steel késmárkát

Egy ikonikus Cold Steel design

 

Lynn C. Thompson 40 éve alapította a Cold Steel késmárkát, mely elsősorban taktikai késeiről, kiegészítőről, ütőfegyvereiről ismert – most a céget eladta egy nagy outdoor termék forgalmazó holdingnak (GSM Outdoors). Természetesen a gyártást jórészt kiszervezték távol-keletre, így nem gyártó a szó klasszikus értelmében, de agresszív marketingje sok rajongót és ellendrukkert is szerzett. Az biztos, hogy amíg még voltak nemzetközi kiállítások, mindig tömeg volt bemutatóikon standjukon. A Kaliber magazin is számos esetben mutatott be és tesztelt Cold Steel késeket. Bár Thompson szerint ő a cégnél marad és felügyeli a működést, valójában az utóbbi évtizedekben számos ilyen akvizíciót láttunk, ami neves márkák beszántásához vagy devalválódásához vezetett (Para-Ordnance, Bushmaster, Eagle Industries, Diana stb. stb.).

 

GSM Acquires Cold Steel

A tartalom nem elérhető!
Engedélyezd a sütiket, hogy felold a tiltást.

 

A cégalapító magyarázata videóban:

 

A tartalom nem elérhető!
Engedélyezd a sütiket, hogy felold a tiltást.

Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás